Selvtest ved skolestart januar 2022

Karmøy kommune anbefaler på det sterkeste at alle elever og ansatte gjennomfører en selvtest for Covid-19 før skolestart januar 2022.

Du bør ta selvtest om morgenen før skolestart. Du kan tidligst ta selvtest 24 timer før skolestart.

Du kan hente selvtest søndag 2. januar:

• Kl. 14–17 på parkeringsplassen på Amanda storsenter
  • Kl. 14­–17 på Kopervik vgs, parkeringsplassen skolen (drive through).

De som ikke har mulighet til å teste seg hjemme vil få utlevert selvtest på skolen og kan teste seg der. Møt opp ved sandvolleyballbanen, mellom skolen og Karmøyhallen. Der vil du få beskjed om hvor du skal gå og hva du skal gjøre.

De som har gjennomgått Covid-19-sykdom de siste tre månedene, eller har fått tredje dose koronavaksine for minst syv dager siden, trenger ikke teste seg. De som har nyoppståtte symptomer skal ikke komme på skolen uansett resultat av test.